Martes 19 Marzo 2024

CONVENIO CONCELLO DE AS NOGAIS - ASOC. CULTURAL ABRENTE

O Concello de As Nogais e a Asociación Cultural Abrente asinan un convenio de colaboración total.

Na casa consistorial do Concello de As Nogais tivo lugar esta mesma mañá a sinatura dun convenio de colaboración entre a Asociación Cultural Abrente e o Concello de As Nogais co fin de reforzar a colaboración mantida nestes últimos anos.

Jesús Núñez, Alcalde de As Nogais e Fe Álvarez Sánchez, presidenta de Abrente, mostráronse moi satisfeitos coa sinatura do novo acordo de colaboración que abrangue a todas actividades culturais que se desenvolvan no territorio.

Dado que entre as competencias municipais se atopa a promoción da cultura e equipamentos culturais e que a Asociación Abrente ten, entre os seus fins, o desenvolvemento de actividades culturais, considerouse necesario establecer un marco regulador para potenciar as sinerxías entre ambas entidades e establecer unha serie de medidas mínimas e actuacións de colaboración. O obxecto do convenio é establecer as bases reguladoras que permitirán levar a cabo actividades coma a creación do Festival Internacional da Vía Künig, a realización de actividades culturais diversas, a promoción do Concello de As Nogais e da variante do camiño francés denominada Vía Künig, camiño de Santiago por Lugo, a potenciación da colaboración público-privada e o apoio do rural como forma de vida.

O convenio recolle tamén o compromiso do Concello de seguir autorizando o uso das dependencias municipais utilizadas por Abrente nos últimos anos para as súas actividades de formación, actuacións, ensaios, etc.

En As Nogais a 30 de marzo de 2021.

Portal de Transparencia

Sede Electrónica

Plan Xeral de Orenación Municipal

pxom

Patrimonio Cultural

rutas senderismo

O tempo

°F°C
Error! Unable to Find Specified Location!

Suscríbete ao noso boletín e mantente informado..