Venres 29 Marzo 2024

INFORMACION CORONAVIRUS

ESTADO DE ALARMA POR CORONAVIRUS

SERVIZOS MUNICIPAIS EN FUNCIONAMENTO:

O Concello de As Nogais está en contacto permanente co Posto de Mando Avanzado da Xunta de Galicia na Provincia de Lugo. Está presidido polo Delegado Territorial da Xunta de Galicia en Lugo e foi creado co fin de dar resposta ás necesidades dos concellos e prestar apoio ás funcións vinculadas coa actividade do COVID-19.

Deste xeito está sendo posible manter os servizos municipais esenciais xa que a XUNTA DE GALICIA, en colaboración coa Fegamp, nos está a facilitar os EQUIPOS DE PROTECCIÓN NECESARIOS para poder seguir prestando con garantías o Servizo de Axuda no Fogar ás persoas dependentes do noso municipio, entre outros.

Do mesmo xeito, unha brigada de prevención e loita contra incendios da Xunta de Galicia, está a levar a cabo periodicamente a desinfección das zonas do núcleo urbano de As Nogais máis transitadas e con maior risco de contaminación, como son os entornos do Centro de Saúde, Farmacia, Entidade Bancaria, Supermercados, beirarrúas, etc.

Tralas novidades introducidas polo Real Decreto-Lei 10/2020 de 29 de marzo o Concello de As Nogais, mediante Decreto da Alcaldía 2020-0056 de trinta de marzo declarou como actividades municipais esencias que seguirán prestando servizo as seguintes:

Servizos sociais, recollida de residuos, abastecemento de auga, alumeado público,  limpeza viaria, limpeza de edificios e instalacións municipais, secretaría-intervención, rexistro xeral e atención cidadá, rexistro de facturas e pago a provedores.

A atención á cidadanía nas oficinas municipais realizarase preferentemente por vía telemática, do seguinte xeito:

- Telefonicamente:               982 364 092

-Sede electrónica:               https://concelloasnogais.sedelectronica.gal

En casos de urxencia xustificada, e previa consulta telefónica, se atenderá presencialmente.

O Concello de As Nogais agradece enormemente a colaboración das veciñas e veciños de As Nogais no cumprimento das medidas establecidas ante a situación de crise sanitaria que estamos a vivir, así como a inestimable axuda da Xunta de Galicia polo suministro de equipos de protección para o persoal municipal.

O ALCALDE, D. Jesús Manuel Núñez Díaz, en As Nogais a 31 de marzo de 2020.

Portal de Transparencia

Sede Electrónica

Plan Xeral de Orenación Municipal

pxom

Patrimonio Cultural

rutas senderismo

O tempo

°F°C
Error! Unable to Find Specified Location!

Suscríbete ao noso boletín e mantente informado..